Щоб розібратися в тому, що собою являє і яку роль виконує брендування, спочатку слід чітко усвідомити поняття бренду та брендингу.
Під брендом мається на увазі не конкретна річ, компанія або лінійка продукції, як вважає багато хто. Бренд - це вся безліч асоціацій, уявлень, згадок, вражень і емоцій про конкретну торгову марку.
Як створюється бренд
Брендинг, або процес формування уявлення про бренд - процес тривалий і непростий. У загальному розумінні він складається з 7 послідовних етапів:
- Формулювання мети компанії, її місця в бізнесі. Важливо визначити, які риси виділяють ваш бізнес з конкуруючого середовища.
- Постановка плану. На цьому етапі проводиться визначення аудиторії, підрахунок витрат і потреби в ресурсах, призначаються конкретні цілі і дедлайни для їх реалізації.
- Аналітична частина. Робота з конкуруючим середовищем - порівняння, аналіз, висновки.
- Позиціонування і визначення сутності вашої продукції. Споживачі і клієнти повинні строго розуміти, які вигоди несе ваша пропозиція, чим корисна покупка товару.
- Побудова стратегії. На цьому етапі делегуються повноваження, призначаються відповідальні з різних питань, створюється бренд-бук.
- Безпосередньо просування компанії - створення і виконання медіаплану. Саме на цьому етапі клієнт остаточно знайомиться з брендом - бачить його акції, отримує рекламні зразки продукції і сувеніри, бачить товар в точках реалізації.
- Завершальний етап кожного маркетингового процесу - оцінка ефективності, підведення підсумків, нариси бажаних деталей для майбутніх кампаній.
Від того, наскільки успішно зарекомендує себе бренд, наскільки якісною виявиться брендована його логотипом продукція (для реалізації і сувенірна), залежить майбутнє проекту.
Що називають брендуванням
Як зазначено вище, одним з відповідальних завдань при побудові бренду є рекламне просування. Брендування, як нанесення логотипу компанії на певні вироби і їх поширення серед цільової аудиторії і партнерів, є одним з найбільш дієвих інструментів в рекламі.
Основну роль для якісної та результативної побудови іміджу часто грає чітке розуміння того, на яких виробах лого виглядає доречним, солідним і «смачним», а яких товарних позицій слід уникати.
Часто неправильно обрана і неякісно виготовлена сувенірна продукція працює в зворотну сторону - створює негативне враження про бренд, тим самим зменшуючи кількість клієнтів і прибутковість компанії.
У якості продукції під нанесення логотипу ви можете вибрати одну або кілька позицій з нижчеперелічених категорій:
- Текстильні вироби (футболки, толстовки, сорочки, жилети, пледи, халати, рушники, сумки, прапори);
- Поліграфічні матеріали (блокноти, календарі, каталоги, брошури, візитки, офісні канцтовари, рекламна поліграфія);
- Корисні сувенірні вироби різного функціонального призначення (посуд, приладдя для письма, електроніка, інструменти, товари для будинку, для краси, персональні аксесуари, спортивне спорядження і одяг, вироби з еко-матеріалів).
Щоб правильно визначити, які з перерахованих вище предметів виявляться вигідними саме для вашого бізнесу, при виборі відштовхуйтесь від наступних даних: в якій ніші бізнесу ви працюєте, до якого цінового сегменту належить товар, а також враховуйте статусність ваших клієнтів.
Види брендування
Спосіб нанесення логотипу залежить від того, на яку категорію товарів проводиться нанесення, з чого виготовлено виріб, який тираж запланований.
У компанії «Корпорація «12» в Києві ми пропонуємо такі види брендування:
- Сублімація, шовкотрафаретний, термо- і прямий цифровий друк практично на всіх типах тканин;
- Для друку на твердих матеріалах використовуємо способи деколь, УФ і тамподрук;
- Вишивка шевронів, машинна і аплікація;
- Лазерне гравіювання;
- Тиснення і фольгування.
Для замовлення сувенірної та рекламної продукції з нанесенням, уточнення деталей співпраці, звертайтеся до менеджерів Корпорації «12». Ми не боїмося труднощів і виконуємо роботу сумлінно.