ru ua

Чому в бізнесі важливо мати бренд?

Міжнародний ринок до верху заповнений завжди впізнаваними фірмами, рекламні слогани перетворюються в афоризми. Продукція таких підприємств користується попитом, дохід зростає. Все це є результатом правильної самопрезентації бізнесу, тобто побудови власного бренду.

Міжнародний ринок до верху заповнений завжди впізнаваними фірмами, рекламні слогани перетворюються в афоризми. Продукція таких підприємств користується попитом, дохід зростає. Все це є результатом правильної самопрезентації бізнесу, тобто побудови власного бренду.

Що ми розуміємо під поняттям «бренд»?

Про бренди ми говоримо часто, проте не завжди до кінця розуміємо значення цього слова. Досить часто бренд помилково асоціюється з торгівельною маркою. Але насправді перше набагато ширше і включає в себе друге.

Торгова марка - це символіка (знак, ім'я, малюнок), яка дозволяє ідентифікувати конкретний товар. Бренд - це торгова марка, яка викликає у своєї цільової аудиторії стійкі і виключно позитивні асоціації. Тобто, частково це емоційний стан, який асоціюється з компанією.

Навіщо компанії потрібен власний бренд?

Щоб влаштуватися в світі бізнесу, кожній компанії важливо правильно себе презентувати, провести ряд маркетингових заходів, а також опрацювати довгострокову стратегію і подальший план дій в рамках свого ринку.

Здійснюючи покупки або замовляючи послуги, споживачі повинні захотіти скористатися пропозицією саме вашої компанії, придбати продукцію саме з вашим логотипом. Побудова бренду і розробка власного фірмового стилю спрощує досягнення цієї мети.

До потенційних переваг від створення компанією свого бренду відносяться такі:

  • полегшується процес залучення нових клієнтів, оскільки компанія завдяки унікальному фірмовому стилю вже здається знайомою;
  • поширюється популярність фірми, з'являється прихильність і причетність споживачів;
  • при позиціонуванні компанії себе, як преміум-сегмента, бренд дозволяє встановити відповідну преміум-ціну на продукт;
  • кожен з перерахованих вище пунктів призводить до збільшення грошового потоку.

Що сприяє становленню бренду?

Брендинг, або процес становлення власного бренду, - це важливий компонент стратегії для компанії будь-якого масштабу. Це та потужна сила, яка прискорює завоювання ринку і дозволяє бізнесу знайти серйозність і професіоналізм в очах конкурентів і клієнтів.

Створення бренду не обов'язково має бути глобальним дорогим проектом. Для становлення репутації вашої компанії досить правильно виконати кілька нескладних і відносно не витратних дій - і вже це принесе результат.

Рекомендації по створенню власного бренду:

  1. Розробіть стратегію. Необхідний мінімум - ретельно продумати місію, цінності фірми, а також хоча б одну конкурентну перевагу для ваших клієнтів, яка виділить вас серед інших гравців ринку.
  2. Самі створюйте асоціації з вашою компанією. Перше, про що слід подбати - розробка логотипу та іншої фірмової символіки. Корпоративний стиль - це обличчя бізнесу. Одним з інструментів просування є брендування, причому не тільки будівлі, в якій ви розташовані, і товару, який робите. Це може бути будь-який матеріальний продукт - від корпоративної форми для співробітників до наборів вина, як презенту для VIP клієнтів.
  3. Виберіть, за допомогою яких рекламних матеріалів ви будете себе презентувати. Після того, як ви визначилися зі своїми перевагами, важливо співставити їх з маркетинговими цілями і вибрати правильні інструменти. Наприклад, якщо компанія позиціонує себе як соціально та екологічно відповідальну, відмінним рішенням для брендингу є виробництво корпоративних сувенірів з еко-матеріалів (блокнотів, ручок, сумок).

Індивідуальність компанії працює на її успіх. Витративши час і кошти на створення впізнаваного в своєму сегменті бренду, ваша компанія зробить ривок вперед і відірветься від своїх конкурентів.




Портфоліо
Make your brand great & gain - Все для зростання брендів