Брендована вода, на етикетці якої зображена фірмова символіка - свіжа ідея, що зовсім недавно з'явилася в Україні, для корпоративної рекламно-сувенірної продукції.
Оскільки це ще відносно новий і незвичний для нашого ринку товар, варто детально розглянути, які ж вигоди для бренду несе виробництво води з нанесенням логотипу, і для яких сфер це актуально.
У чому переваги брендованої води
При виборі продукції під нанесення, бутильована мінеральна вода залишається в беззаперечному виграші серед більшості варіантів сувенірки.
Плюси виробництва води з логотипом:
- Вода збалансованого сольового складу - джерело корисних для організму речовин. Її вживання є життєвою необхідністю, тому ніколи не втратить актуальність;
- Вона актуальна незалежно від сезону, що також вигідно з точки зору маркетингу;
- Воду можна взяти з собою в будь-яке місце, тому такий рекламний інструмент є практично універсальним;
- Організація має можливість замовити воду різного ступеня газованої води, в тарі найбільш зручного обсягу;
- Питна вода символізує чистоту, здоров'я. Тому такий варіант брендованої продукції залучає споживачів до компанії, створює навколо неї репутацію дбайливого і престижного бренду.
Для якого бізнесу актуальна вода з логотипом?
В Україні такий вид брендованої продукції тільки починає набувати популярності, в той час як в розвинених європейських країнах і США фірмова вода стала обов'язковим атрибутом в рекламних матеріалах багатьох фірм - до цього ринку вже прийшло усвідомлення двосторонньої вигоди такого маркетингового інструменту.
Замовити воду з фірмовим логотипом може бути вигідно для абсолютно будь-якої компанії:
- Найбільш актуальний такий корпоративний сувенір для сегмента Ho-Re-Ca - готелів, ресторанів, кафе. Власний бренд завжди виглядає престижно. Індивідуально розроблена етикетка запам'ятається вашим відвідувачам, тим самим підсвідомо викликаючи бажання повторно до вас звернутися;
- Вельми привабливо і авторитетно така фірмова продукція виглядає в спортзалах, фітнес-центрах. Людина відчуває нестачу води під час або після тренування - це факт. Тому зали можуть сміливо користуватися цим і прорекламувати свій бренд, розташувавши логотип на етикетку;
- Вода з брендованою етикеткою - виграшний варіант для великих офісних і бізнес-центрів. Розмістивши пляшки з лого в зоні ресепшена, ви зможете втамувати спрагу відвідувачів офісу, тим самим уже на цьому етапі завоювавши прихильність гостя до себе і налаштувавши його на позитивний лад. Крім того, ви одночасно як би ненароком рекламуєте свою компанію;
- Використання бутильованої води з логотипом на профільних семінарах, конференціях, під час проведення переговорів, тренінгів, промо та інших масових корпоративних заходів - безвідмовний спосіб продемонструвати високий статус компанії і її турботу про клієнтів і партнерів;
- Корисна і перспективна маркетингова ідея - виробництво фірмової питної води для поїздів і літаків.
Сфера застосування мінеральної води в брендованій пляшці широка і не обмежена жодними заборонами. Це завжди актуальний, здоровий і недорогий рекламний матеріал, що викликає довіру до бренду і підвищує лояльність клієнтів.
Для того, щоб замовити брендовану воду з послугою індивідуальної розробки етикетки з вашим логотипом, звертайтеся до Корпорації «12» в Києві.