Розробка дизайну рекламної продукції на замовлення в Києві
Для початку співробітництва необхідно заповнити бріф із розробки дизайну рекламної продукції:
- Ваші контактні дані (яким способом з Вами зручніше спілкуватися) – компанія, контактна особа, телефон, email;
- Інформація про компанію (чим займається компанія, переваги, у чому ваша унікальність);
- Цільова аудиторія вашої компанії (ваші замовники – корпоративні клієнти або фізичні особи, коротко опишіть їх соціальні, вікові, географічні, психологічні ознаки);
- Які завдання має вирішити розробка рекламної продукції?
- Для якого виду рекламної продукції необхідно розробити дизайн (чашки, брелки, ручки....);
- Вкажіть розміри, форми, вид необхідних Вам виробів;
- Які відчуття у споживача має викликати дизайн рекламної продукції? Який образ та характер бренду потрібно передати?;
- Який стиль, тип дизайну рекламної продукції Ви хотіли б бачити (візуальні образи, корпоративні кольори, стиль компанії…);
- Які образи, стилі, на Ваш погляд, неприпустимі для використання і чому?;
- Кольорова гама (корпоративні кольори, їх кількість, допустимі відтінки…);
- Приклади (наведіть приклади тих стилів та дизайнів рекламної продукції, які Вам імпонують, і які Ви вважаєте вдалими з точки зору створення потрібного образу бренду). Поясніть чому;
- Пропишіть Ваші побажання, коментарі, запитання.
Звертайтеся до нас прямо зараз, і наші фахівці розроблять для вас дизайн рекламної продукції, який закриє всі ваші потреби.