ru ua
Код товару:

5139


Розробка дизайну логотипу компанії на замовлення в Києві
На замовлення На замовлення
0 UAH InStock
 Задати питання по товару

Для початку співробітництва необхідно заповнити бріф із розробки дизайну логотипу компанії:

  1. Ваші контактні дані (яким способом з Вами зручніше спілкуватися) – компанія, контактна особа, телефон, email;
  2. Інформація про компанію (чим займається компанія, переваги, у чому ваша унікальність);
  3. Назвіть слоган Вашої компанії (якщо є);
  4. Цільова аудиторія вашої компанії (ваші замовники – корпоративні клієнти або фізичні особи, коротко опишіть їх соціальні, вікові, географічні, психологічні ознаки);
  5. Де ваш логотип бачитиме споживач найчастіше?;
  6. Які завдання має вирішити розробка логотипу?
  7. Які відчуття у споживача має викликати дизайн логотипу? Який образ та характер бренду потрібно передати?;
  8. Мовні версії, які для Вас є пріоритетними (кирилиця, латиниця…);
  9. Які візуальні образи відображають суть Вашого бренду?
  10. Який характер логотипу вам подобається найбільше (стриманий, експресивний, вольовий….);
  11. Який тип логотипу на Ваш погляд доречніший (шрифтовий, емблема, тільки знак, орнамент, герб, персонаж…);
  12. Який метод графічного рішення (стиль) логотипу кращий для більш успішної передачі образу бренду (форма, метафора, каліграфія, об'єм, плоска фігура, величність, аристократизм, типографіка, гумор, градієнти, малювання, абстракція, навмисний інфантилізм, природа…);
  13. Які образи, стилі, на Ваш погляд, неприпустимі для використання і чому?;
  14. Кольорова гама (корпоративні кольори, їх кількість, допустимі відтінки…);
  15. Приклади (наведіть приклади тих стилів та дизайнів логотипів, які Вам імпонують та які Ви вважаєте вдалими з точки зору створення потрібного образу бренду). Поясніть чому;
  16. Пропишіть Ваші побажання, коментарі, запитання.

Звертайтеся до нас прямо зараз, і наші фахівці розроблять для вас дизайн логотипу компанії, який закриє всі ваші потреби.

Нам довіряють
Make your brand great & gain - Все для зростання брендів