Розробка дизайну логотипу компанії на замовлення в Києві
Для початку співробітництва необхідно заповнити бріф із розробки дизайну логотипу компанії:
- Ваші контактні дані (яким способом з Вами зручніше спілкуватися) – компанія, контактна особа, телефон, email;
- Інформація про компанію (чим займається компанія, переваги, у чому ваша унікальність);
- Назвіть слоган Вашої компанії (якщо є);
- Цільова аудиторія вашої компанії (ваші замовники – корпоративні клієнти або фізичні особи, коротко опишіть їх соціальні, вікові, географічні, психологічні ознаки);
- Де ваш логотип бачитиме споживач найчастіше?;
- Які завдання має вирішити розробка логотипу?
- Які відчуття у споживача має викликати дизайн логотипу? Який образ та характер бренду потрібно передати?;
- Мовні версії, які для Вас є пріоритетними (кирилиця, латиниця…);
- Які візуальні образи відображають суть Вашого бренду?
- Який характер логотипу вам подобається найбільше (стриманий, експресивний, вольовий….);
- Який тип логотипу на Ваш погляд доречніший (шрифтовий, емблема, тільки знак, орнамент, герб, персонаж…);
- Який метод графічного рішення (стиль) логотипу кращий для більш успішної передачі образу бренду (форма, метафора, каліграфія, об'єм, плоска фігура, величність, аристократизм, типографіка, гумор, градієнти, малювання, абстракція, навмисний інфантилізм, природа…);
- Які образи, стилі, на Ваш погляд, неприпустимі для використання і чому?;
- Кольорова гама (корпоративні кольори, їх кількість, допустимі відтінки…);
- Приклади (наведіть приклади тих стилів та дизайнів логотипів, які Вам імпонують та які Ви вважаєте вдалими з точки зору створення потрібного образу бренду). Поясніть чому;
- Пропишіть Ваші побажання, коментарі, запитання.
Звертайтеся до нас прямо зараз, і наші фахівці розроблять для вас дизайн логотипу компанії, який закриє всі ваші потреби.