Розробка дизайну фірмового стилю на замовлення в Києві
Фірмовий стиль складається з основних елементів:
- Товарний знак;
- Логотип;
- Слоган;
- Фірмовий блок;
- Фірмові кольори;
- Фірмовий шрифт;
- Корпоративний персонаж;
- Легенда бренду та позиціонування;
- Інші фірмові константи.
Для більш детальної розробки всіх елементів фірмового стилю необхідно заповнити бріф:
- Ваші контактні дані (яким способом з Вами зручніше спілкуватися) – компанія, контактна особа, телефон, email;
- Інформація про компанію (чим займається компанія, переваги, у чому ваша унікальність);
- Цільова аудиторія вашої компанії (ваші замовники – корпоративні клієнти або фізичні особи, коротко опишіть їх соціальні, вікові, географічні, психологічні ознаки);
- Які завдання має вирішити розробка фірмового стилю?
- Які відчуття у споживача має викликати дизайн фірмового стилю? Який образ та характер бренду потрібно передати?;
- Які образи, стилі, на Ваш погляд, неприпустимі для використання і чому?;
- Кольорова гама (корпоративні кольори, їх кількість, допустимі відтінки…);
- Приклади (наведіть приклади тих стилів та дизайнів елементів фірмового стилю, які Вам імпонують і Ви вважаєте вдалими з погляду створення потрібного образу бренду). Поясніть чому;
- Пропишіть Ваші побажання, коментарі, запитання.
Звертайтеся до нас прямо зараз, і наші фахівці розроблять для вас дизайн фірмового стилю, який закриє ваші потреби.